Martinić, A. (2022). Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091
Martinić, Ana. "Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091
Martinić, Ana. "Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091
Martinić, A. (2022). 'Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091
Martinić A. Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091
A. Martinić, "Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571091