diplomski rad
Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. urn:nbn:hr:114:373446

Blačić, Josipa
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Blačić, J. (2022). Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

Blačić, Josipa. "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

Blačić, Josipa. "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

Blačić, J. (2022). 'Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

Blačić J. Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

J. Blačić, "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:373446

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.