Stanić, M. (2022). Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623
Stanić, Matea. "Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623
Stanić, Matea. "Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623
Stanić, M. (2022). 'Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623
Stanić M. Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623
M. Stanić, "Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:804623