Breški, M. (2022). Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456
Breški, Martina. "Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456
Breški, Martina. "Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456
Breški, M. (2022). 'Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456
Breški M. Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456
M. Breški, "Korištenje humora kao komunikacijske strategije: slučaj brenda Pipi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:477456