završni specijalistički
Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. urn:nbn:hr:114:492576

Stipić Miočić, Marijeta
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Stipić Miočić, M. (2023). Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

Stipić Miočić, Marijeta. "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

Stipić Miočić, Marijeta. "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

Stipić Miočić, M. (2023). 'Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

Stipić Miočić M. Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 22.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

M. Stipić Miočić, "Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:492576

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.