Dragičević, M. (2023). Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884
Dragičević, Mihaela. "Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884
Dragičević, Mihaela. "Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884
Dragičević, M. (2023). 'Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884
Dragičević M. Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884
M. Dragičević, "Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:099884