Honović, P. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, Petra. "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović, P. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
Honović P. Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569
P. Honović, "Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:642569