diplomski rad
Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, Nikol
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Kostanjevečki, N. (2023). Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, Nikol. "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, Nikol. "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki, N. (2023). 'Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

Kostanjevečki N. Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363

N. Kostanjevečki, "Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:301363