Preložiček, V. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček, V. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
Preložiček V. Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141
V. Preložiček, "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141