diplomski rad
Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. urn:nbn:hr:114:933141

Preložiček, Valentin
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Preložiček, V. (2023). Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

Preložiček, Valentin. "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

Preložiček, V. (2023). 'Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 24.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

Preložiček V. Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 24.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

V. Preložiček, "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:933141

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.