završni specijalistički
Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. urn:nbn:hr:114:112518

Belec, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Belec, S. (2023). Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

Belec, Sara. "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

Belec, Sara. "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

Belec, S. (2023). 'Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

Belec S. Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 22.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

S. Belec, "Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:112518

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.