Smerdel, S. (2024). Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780
Smerdel, Snježana. "Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780
Smerdel, Snježana. "Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780
Smerdel, S. (2024). 'Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780
Smerdel S. Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780
S. Smerdel, "Učinkovitost kampanja društveno odgovornog poslovanja za unaprjeđenje medijske pismenosti djece i mladih", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:660780