Latinčić, P. (2024). Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474
Latinčić, Petar. "Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474
Latinčić, Petar. "Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474
Latinčić, P. (2024). 'Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474
Latinčić P. Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474
P. Latinčić, "Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije : mogućnosti i izazovi", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:952474