Kargotić, P. (2024). Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944
Kargotić, Pjero. "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944
Kargotić, Pjero. "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944
Kargotić, P. (2024). 'Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944
Kargotić P. Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944
P. Kargotić, "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944