diplomski rad
Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. urn:nbn:hr:114:274829

Šitum, Tara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Šitum, T. (2024). Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

Šitum, Tara. "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

Šitum, Tara. "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

Šitum, T. (2024). 'Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

Šitum T. Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

T. Šitum, "Uloga oglasa u jugoslavenskim ženskim časopisima u osnaživanju žena", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274829

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.