Crnobrnja, S. (2024). Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197
Crnobrnja, Stella. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197
Crnobrnja, Stella. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197
Crnobrnja, S. (2024). 'Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197
Crnobrnja S. Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197
S. Crnobrnja, "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:163197