diplomski rad
Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. urn:nbn:hr:114:133083

Gracin, Lovre
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Gracin, L. (2024). Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

Gracin, Lovre. "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

Gracin, Lovre. "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

Gracin, L. (2024). 'Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 16.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

Gracin L. Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 16.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

L. Gracin, "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.