diplomski rad
Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. urn:nbn:hr:114:085853

Ježek, Leo
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Ježek, L. (2024). Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

Ježek, Leo. "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

Ježek, Leo. "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

Ježek, L. (2024). 'Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

Ježek L. Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 22.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

L. Ježek, "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:085853

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.