Habek, P. (2024). Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831
Habek, Paula. "Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831
Habek, Paula. "Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831
Habek, P. (2024). 'Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831
Habek P. Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831
P. Habek, "Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:049831