Drače, I. (2017). Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315
Drače, Inja. "Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315
Drače, Inja. "Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315
Drače, I. (2017). 'Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315
Drače I. Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315
I. Drače, "Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:546315