Bolčić, K. (2017). Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761
Bolčić, Kristina. "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761
Bolčić, Kristina. "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761
Bolčić, K. (2017). 'Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761
Bolčić K. Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761
K. Bolčić, "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761