prikaz prve stranice dokumenta Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:833761

Bolčić, Kristina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Bolčić, K. (2017). Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761

Bolčić, Kristina. "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761

Bolčić, Kristina. "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761

Bolčić, K. (2017). 'Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761

Bolčić K. Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761

K. Bolčić, "Prikaz žena u reklamnim spotovima u masovnim medijima (televizija, tisak) na primjerima reklama za automobile (2016. - sredina 2017.)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:833761