prikaz prve stranice dokumenta Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Hukić, T. (2017). Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, Tea. "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, Tea. "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić, T. (2017). 'Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

Hukić T. Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596

T. Hukić, "Stopljenice: tvorbena moda u medijskim i reklamnim jezičnim praksama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784596