diplomski rad
Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:311519

Sušić Načeta, Sara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Sušić Načeta, S. (2017). Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519

Sušić Načeta, Sara. "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519

Sušić Načeta, Sara. "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519

Sušić Načeta, S. (2017). 'Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519

Sušić Načeta S. Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519

S. Sušić Načeta, "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519