prikaz prve stranice dokumenta Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram
Rad nije dostupan
diplomski rad
Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, Nataša
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Dovijanić, N. (2018). Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, N. (2018). 'Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 20.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić N. Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 20.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

N. Dovijanić, "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586