Cebin, Ž. (2016). Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756
Cebin, Željko. "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756
Cebin, Željko. "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756
Cebin, Ž. (2016). 'Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756
Cebin Ž. Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756
Ž. Cebin, "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756