prikaz prve stranice dokumenta Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, Dijana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Obradović, D. (2019). Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović, D. (2019). 'Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

Obradović D. Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 19.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104

D. Obradović, "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104