Bosančić, M. (2019). Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846
Bosančić, Mislav. "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846
Bosančić, Mislav. "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846
Bosančić, M. (2019). 'Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 21.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846
Bosančić M. Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 21.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846
M. Bosančić, "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846