diplomski rad
Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. urn:nbn:hr:114:418846

Bosančić, Mislav
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Bosančić, M. (2019). Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846

Bosančić, Mislav. "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846

Bosančić, Mislav. "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846

Bosančić, M. (2019). 'Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846

Bosančić M. Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846

M. Bosančić, "Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:418846