Remenar, D. (2019). Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203
Remenar, Denis. "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203
Remenar, Denis. "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203
Remenar, D. (2019). 'Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203
Remenar D. Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203
D. Remenar, "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203