diplomski rad
Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. urn:nbn:hr:114:017203

Remenar, Denis
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Remenar, D. (2019). Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203

Remenar, Denis. "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203

Remenar, Denis. "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203

Remenar, D. (2019). 'Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203

Remenar D. Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203

D. Remenar, "Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:017203