Licardo, M. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631
Licardo, Martina. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631
Licardo, Martina. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631
Licardo, M. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631
Licardo M. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631
M. Licardo, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Parentium", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:781631