prikaz prve stranice dokumenta Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:884160

Buza-Vidas, Toni
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Buza Vidas, T. (2017). Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160

Buza Vidas, Toni. "Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160

Buza Vidas, Toni. "Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160

Buza Vidas, T. (2017). 'Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160

Buza Vidas T. Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160

T. Buza Vidas, "Statistička analiza kvalitete usluga i zadovoljstva gostiju u Grand hotelu Imperial Rab", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:884160