Smajić, E. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537
Smajić, Esma. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537
Smajić, Esma. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537
Smajić, E. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537
Smajić E. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537
E. Smajić, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Ambasador", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:525537