Škifić, L. (2018). Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela (Završni specijalistički). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113
Škifić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113
Škifić, Luka. "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113
Škifić, L. (2018). 'Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113
Škifić L. Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela [Završni specijalistički]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113
L. Škifić, "Mjerenje kvalitete usluga u Thalasso Wellness centru Opatija primjenom SERQUAL modela", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:119113