Stančirević, I. (2016). Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o. (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926
Stančirević, Iva. "Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926
Stančirević, Iva. "Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926
Stančirević, I. (2016). 'Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926
Stančirević I. Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o. [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926
I. Stančirević, "Procjena vrijednosti poduzeća DM- Drogerie Markt d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:828926