disertacija
Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:483450

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jurišić, M. (2018). Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450

Jurišić, Marijana. "Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450

Jurišić, Marijana. "Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450

Jurišić, M. (2018). 'Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450

Jurišić M. Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450

M. Jurišić, "Održivost kao sastavnica marke turističke destinacije", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:483450