prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:421223

Vojinov, Helena
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vojinov, H. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223

Vojinov, Helena. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223

Vojinov, Helena. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223

Vojinov, H. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223

Vojinov H. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223

H. Vojinov, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u Heritage hotel Forza, Baška", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:421223