prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, Bruna
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Krinić, B. (2018). Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, Bruna. "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić, B. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

Krinić B. Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187

B. Krinić, "Utjecaj društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji s potencijalnim turistima", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:166187