prikaz prve stranice dokumenta Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:965054

Bačić, Luka
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Bačić, L. (2018). Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054

Bačić, Luka. "Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054

Bačić, Luka. "Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054

Bačić, L. (2018). 'Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054

Bačić L. Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054

L. Bačić, "Primjena i utjecaj e-marketinga u turizmu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:965054