Filipaš, A. (2016). Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Filipaš, Anni. "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Filipaš, A. (2016). 'Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
Filipaš A. Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259
A. Filipaš, "Uloga marketinga u unaprjeđenju zadovoljstva turista u destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:017259