prikaz prve stranice dokumenta Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:036273

Francetić, Dora
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Francetić, D. (2019). Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o. (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273

Francetić, Dora. "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273

Francetić, Dora. "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273

Francetić, D. (2019). 'Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273

Francetić D. Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o. [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 27.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273

D. Francetić, "Marketing miks trgovačkoga društva Zdenka mliječni proizvodi d. o. o.", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036273