Jurišić, M. (2019). Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962
Jurišić, Marko. "Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962
Jurišić, Marko. "Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962
Jurišić, M. (2019). 'Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962
Jurišić M. Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962
M. Jurišić, "Uloga društvenih mreža u promociji grada Splita", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:526962