prikaz prve stranice dokumenta Analiza vinskoga tržišta u Kini
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza vinskoga tržišta u Kini
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:204925

Fačini, Dinko
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Fačini, D. (2019). Analiza vinskoga tržišta u Kini (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925

Fačini, Dinko. "Analiza vinskoga tržišta u Kini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925

Fačini, Dinko. "Analiza vinskoga tržišta u Kini." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925

Fačini, D. (2019). 'Analiza vinskoga tržišta u Kini', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925

Fačini D. Analiza vinskoga tržišta u Kini [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925

D. Fačini, "Analiza vinskoga tržišta u Kini", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:204925