prikaz prve stranice dokumenta Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:771729

Kukurić, Anamaria
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kukurić, A. (2019). Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729

Kukurić, Anamaria. "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729

Kukurić, Anamaria. "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729

Kukurić, A. (2019). 'Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729

Kukurić A. Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729

A. Kukurić, "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729