prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:882606

Jeličić, Anamaria Dora
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jeličić, A. D. (2019). Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606

Jeličić, Anamaria Dora. "Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606

Jeličić, Anamaria Dora. "Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606

Jeličić, A. D. (2019). 'Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606

Jeličić AD. Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606

A. D. Jeličić, "Utjecaj ISO9001 certifikata na percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:882606