Došlić, I. (2019). Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801
Došlić, Ivona. "Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801
Došlić, Ivona. "Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801
Došlić, I. (2019). 'Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801
Došlić I. Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801
I. Došlić, "Utjecaj marketinga na razvoj svijesti potrošača o pravilnoj prehrani", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774801