prikaz prve stranice dokumenta Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:055756

Kličan, Anamarija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kličan, A. (2019). Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756

Kličan, Anamarija. "Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756

Kličan, Anamarija. "Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756

Kličan, A. (2019). 'Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756

Kličan A. Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756

A. Kličan, "Marketing koncepcija u poslovanju zrakoplovnih kompanija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055756