Magjer, M. (2019). Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667
Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667
Magjer, Magdalena. "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667
Magjer, M. (2019). 'Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667
Magjer M. Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667
M. Magjer, "Mogućnosti brendiranja Osijeka kao destinacije poslovnoga turizma", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:440667