Jašarević, H. (2019). Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680
Jašarević, Hasfeta. "Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680
Jašarević, Hasfeta. "Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680
Jašarević, H. (2019). 'Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680
Jašarević H. Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680
H. Jašarević, "Implementacija strategije digitalnoga marketinga u hotelskom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:950680