Oremuš, A. (2016). Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147
Oremuš, Ana. "Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147
Oremuš, Ana. "Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147
Oremuš, A. (2016). 'Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147
Oremuš A. Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147
A. Oremuš, "Razvijanje brenda poslovnog turizma Splitsko - dalmatinske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:088147