Sažetak | U završnom radu pod nazivom „Organizacijska struktura hotela Esplanade, Zagreb“
prikazana je općenito organizacija u hotelijerstvu, koliki ona značaj ima danas te što ona
zapravo znači za hotelska poduzeća i njihovo poslovanje. Definiran je pojam organizacije te
čimbenici koji utječu na nju, a to su unutarnji i vanjski, koji su bitni predstavnici svakog hotela.
Prikazana je organizacijska struktura hotela Esplanade, Zagreb.
Objedinjena je njegova ponuda i proučena sama organizacija hotela. Zatim se uvodi u
poslovne funkcije hotela i na kraju u organizacijsku strukturu. Organizacija rada u Esplanadi,
koja je podijeljena po hotelskimodjelima, a to su prijemni odjel, odjel prodaje, odjelmarketinga
i odnosa s javnošću, financijsko računovodstveni odjel, odjel hrane i pića, odjel domaćinstva,
odjel ljudskih resursa i odjel održavanja, shematski je prikazana prema svojoj organizacijskoj
strukturi. Naveden je način poslovanja, uz titule zaposlenika hotela. Na kraju je prikazano
unapređenje poslovanja hotela Esplanade. Najprije se prepričava povijest hotela Esplanade,
nakon čega se bazira na trenutnom poslovanju hotela. Kako posluje, što je nužno popraviti i na
koji način održati pozitivan rezultat svog poslovanja. Stoga se na kraju govori o budućim
planovima koji su namijenjeni za ovaj hotel. Koji je dugoročni cilj Esplanade, u kojem smjeru
poslovanja planiraju ići i kako zadržati prestižnu titulu najluksuznijeg hotela u Zagrebu. |