prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. urn:nbn:hr:191:886723

Varović, Domagoj
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Varović, D. (2019). Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, Domagoj. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, Domagoj. "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović, D. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

Varović D. Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723

D. Varović, "Utjecaj društvenih mreža na marketing destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:886723