prikaz prve stranice dokumenta Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:998826

Cerovec, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Cerovec, I. (2020). Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826

Cerovec, Ivana. "Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826

Cerovec, Ivana. "Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826

Cerovec, I. (2020). 'Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826

Cerovec I. Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826

I. Cerovec, "Standardizacija i kvaliteta u restoraterstvu poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:998826